Foto: Slavko Ćuruvija Fondacija
Piše: Marija Vidojević
Fondacija „Slavko Ćuruvija” otvara prijave za devetu Školu digitalnog novinarstva koja će početi 23. marta i trajaće do 2. juna.
Najveći deo aktivnosti biće održano onlajn, a biće i tri-vikend radionice u Beogradu čije će troškove snositi sama Fondacija. Rok za prijavu je do nedelje, 4. februara.
Za učešće mogu da se prijave svi zaposleni i nezaposleni novinari, kao i studenti i studentikinje novinarstva starosti od 20 do 35 godina. Prednost imaju novinari i novinarke lokalnih medija.
Polaznike će tokom programa voditi vođa tima za digitalne medije u IREX-u Pavle Zlatić, glavni i odgovorni urednik Cenzolovke Perica Gunjić, novinarka i bivša urednica na Radiju B92, u NIN-u i RTS-u Antonela Riha, novinarka, urednica u agenciji FoNet i članica Komisije za žalbe Saveta za štampu Tamara Skrozza, kao i mnogi drugi poznati novinari i novinarke.
Glavna i odgovorna urednica omladinskog portala „Youth Vibes”, Lana Stanisavljević ističe da je za nju učešće na Školi digitalnog novinarstva pre svega jedno neprocenjivo i posebno iskustvo, počevši od ekipe polaznika sa kojima se vrlo brzo sprijateljila i sa kojima sarađuje i danas nakon dve godine.
Kako je rekla, to je ono najlepše što se dogodi i izgradi iz takvih prilika, a u profesionalnom smislu kao najvažnije ističe to što je imala priliku da sarađuje sa mnogobrojnim profesionalnim novinarima.
„Kako kažu, jednom novinaru je najvažniji bogat telefonski imenik. Nakon ove škole ćete ga imati, a najviše će vam značiti saveti koje ćete dobiti kada te iste brojeve okrenete”, rekla je Stanisavljević.
Tokom ove Škole polaznici će imati priliku da steknu uvid u najnovije trendove u medijima i digitalnom okruženju, kao i nova znanja i veštine za slobodno i profesionalno bavljenje novinarstvom.
Program će biti fokusiran na digitalno, istraživačko i analitičko novinarstvo, kao i na medijskoj etici.
Svi zainteresovani mogu se prijaviti ovde.
A ovde možete pročitati tekst sa te škole koji je objavljen na našem sajtu:
Lajkonet, Cashback i myWorld – onlajn biznis između mita i stvarnosti